Psst...

Vad skriver man i sitt första blogginlägg? Känner mig helt tom däruppe just nu och har inte susning. Men det kommer väl...annars vore det här lite meningslöst ;).

Jag har tänkt använda denna blogg litegrann som en dagbok, vilket iof kanske inte säger så mycket. Så gör väl alla? Men vad jag menar är att jag har tänkt skriva mina privata tankar här, precis som man gör i en dagbok. Därför har jag valt att ha den anonym.  Skulle jag inte vara anonym så skulle jag inte känna att jag kan skriva ifrån hjärtat, utan riskerar att såra människor, lämna ut sådant jag egentligen inte vill om mig själv, och bli igenkänd. Därför får det bli såhär. Får se hur det går, om jag vågar skriva vad jag känner för här som det är tänkt.

Lite mer information om vem jag är får komma efterhand. Just nu har jag lite bråttom. Kram på er som eventuellt har råkat snubbla in här. Hur det nu skulle kunna gå till, för hur intressant är en nystartad blogg. Nä just det ;), inte vidare intressant.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0