Hektiskt var ordet...

Nej jag har inte glömt bort bloggen. Har bara haft en enormt hektisk tid, på både det ena och andra planet. Saker som hänt som jag aldrig trodde skulle hända, och som nästan fått mig att vilja nypa mig i armen för att förstå att det är jag som är med om. Har känt stolhet samtidigt som jag inte tagit det så allvarligt. Från tidigare händelser har jag alltför svårt att tro att det blir så mycket mer av det, jag är bara en av flera som jag tänker. OCh desto längre tiden gått desto säkrare har jag blivit på det. 

Nej det har inte med någon kärlekshistoria att göra ;). Det handlar inte överhuvudtaget om någon relation.  

Nu går jag i väntans tider. Väntan på svar. Inte för att hoppet är stort, men ändå går det inte riktigt att lägga undan och till handlingarna förrens de där svaren kommit. Ja det är faktiskt fler svar som inväntas. Känns helt crazy detta. Varför tänker jag ens på det. Blir trött och irriterad på mig själv. Lägg bort tankarna, och eventella rester av hopp! Tänk inte på det ! Det blir ändå inte som jag hoppas.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0