Vad säger man

Saker har vänt. Förhållandet fortgår. We are still on. Precis som hänt vid några andra tillfällen då jag känt mig väldigt osedd av honom, så fick jag även denna gång bli förvånad över att jag tydligen ändå har betydelse. Efter att vi konstaterat att vi har lite olika åsikter om saker ibland, och att annat även blivit missuppfattat, så förklarade han gråtande att han ändå är helt säker på en sak, och det är att han älskar mig image84.

Endel ytterligare blev sagt som förklarade ett och annat. Bland annat detta med att ha svårigheter att berömma, då det  tydligen är något han själv växt upp med. Okey, får bara hoppas att det är något han kan försöka förändra hos sig själv, för så vill varken jag ha det i mitt förhållande, eller att mina barn ska växa upp med.

Som vanligt när man varit nära gränsen, och allt retts ut....eller det mesta iallafall, så har känslorna sedan varit starkare än vanligt. Älskar honom och hoppas att allt ska reda sig. Tillfället togs även i akt när vi ändå var inne på allvarligare diskussioner att prata ut om mycket annat också mellan oss. Skönt att få ge luft åt saker man tänkt på. Får bara hoppas att han verkligen hörde och tog till sig det man sa också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0