Het helg

Det blev en het helg och en het dag. Känslorna försatta i sjudning. Minnena kring våra förehavanden levande. Tankarna omöjliga att stoppa, går ständigt till helgens upplevelser. Återupprepar och återskapar. Hur ska elden släckas?  Kommer bli ett ständigt springande till sovrummet i försök att lugna den flamma som vägrar slockna. Längtar dit nu. Längtar till att ge mig hän i mina tankar och fantasier. Få återuppleva helgens synintryck och händelser. Få minnas hans nakna överkropp, hans heta ögon, och buktande byxor.
                              image69

Passionen så stark. Ljuvligt, härligt, underbart och levande. Mitt sätt att vara. Jag är en passionerad person. På gott och ont. På gott därför att det får mig att lyftas upp, vilja flyga fram, och känna mig mer levande än livet. Samtidigt på ont, därför att mättnad blir svår att uppny. Driften nästan djuriskt stark, och koncentrationen som bortblåst. Tankarna består bara av begär, sex och drift. Turligt nog går det oftast i vågor. Annars skulle jag nästan bli utbränd. Sexutbränd  image70.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0