Hm...mycket bättre.

Efter att promenerat iväg med den store till en kompis tog jag så tillfället i akt til en vil- och mystund med minstingen. Så mysigt !  Efter lite gosande, kramande och med hennes hand virande i min somnande jag efter en stund för en kort vila. Eftersom minstingen dock inte är tillförlitlig låstes sovrumsdörren om oss i vanlig ordning, och mobilen som skulle väcka mig ställdes på en halvtimme från att vi lagt oss. Detta tog mig lång tid att lära, att bara sova en kortare stund, som 15-25 minuter. Det kräver lite karaktär att inte sova vidare när klockan ringer, för man är fortfarande väldigt trött, och längtan efter fortsatt sömn väldigt stark. Men går man upp efter detta, så känner man sig ovanligt stärkt när man slutligen vaknat till liv och piggnat till. Nu ska här bara drickas lite kaffe, med lite bulle som tagits fram ifrån frysen och värmts på image41, sedan kommer vi återigen ta samma promenix för att hämta den store.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0