Oväntat besök och ett dilemma

En koncentrerad och arbetande dag tog alltmer ut sin rätt desto senare det led. I en av de pauser jag unnade mig  råkade jag hitta lite sexiga kort som jag sparade i en mapp på datorn. Även om korten var på andra män så var det ändå min kille jag tänkte på när jag såg dom. Det var minnet av honom som drivit mig till att titta runt lite och tagit sådana kort som påminde om killen och helgen. Jag hade tveklöst valt att ha sexiga kort på min kille istället om där funnits, men nu har jag inte det...

Mitt i allt arbetande kommer så killen helt plötsligt på ett oväntad besök, då han inte väntades förren om något dygn eller så. Och kanske har ni en föraning om vad jag kommer säga nu... Inte att han fick syn på korten, men däremot mappen där det stod "sexiga kort". Så nu har jag ett dilemma. Vad göra? Har vridit och vänt på frågan om det är moraliskt fel att ha sexiga kort på andra män i sin dator eller inte. Att killar imellanåt porrsurfar är det knappt ingen som reagerar över nu för tiden. Inte jag heller. Inte heller att många tjejer kan göra det. Men i detta fall gäller det inte bilder på kopulerande par utan bilder enbart på killar. Hur ska man se på det?  image73

Känner att något snabbt borde göras innan han kommer hem igen. Ska bilderna tas bort från datorn och läggas någon annanstans, så han slipper komma över dom senare och riskera att bli sårad i onödan. Eller ska de ligga kvar, då det bör kunna anses som vilket annan porrtittande som helst. Eller gömmas på något säkert ställe i datorn, om man kan hitta något sådant? Eller ska de tas bort helt? Känner mig väldigt rådvill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0