Usch vilken dag.

Idag en dag av trötthet och irritation. Har irriterat mig till max på barnen som tyvärr fått tagit emot en massa hackande. Barnens bråkande, busande och kringstökande har gnagt på mina nerver när jag suttit och försökt koncentrera mig på mitt läsande.  Nu ett dåligt samvete för att jag inte kunnat hållit mig lugn, och tagit det på ett bra sätt.

Önskar jag stannat i sängen. image74 

Ibland är det sannerligen inte lätt att ha barn. Och ibland orkar man bara inte med hur mycket man än älskar dom. Turligt nog fick vi hem en barnfilm från posten idag. Så  i ett försök att återfå lite krafter innan deras läggning får de nu sitta där och titta medan jag ska ge mig iväg till sängen och ta mig en välbehövlig liten vilostund. Får hoppas det känns bättre sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0