Hoppas det blir bra...


Idag, kl 12.50 torsdag den 4 dec.


Arbetslusten är inte som den ska, och koncentrationen borta. Tankarna går hela tiden till separationen, och känslor kring det och kring livet efter separation. Och även till julen och den ledighet jag tänkt att skänka mig och barnen då, samt en liten resa jag och Pv (exet) kommer att ha snart. Låter förmodligen rätt märkligt det där, att planera och åka på resa med den partner man just ligger i separation med. Jag ska erkänna att det inte var ett självklart val för mig heller. Men efter att jag stått i valet och kvalet mellan att åka själv, eller att åka med honom, så valde jag tillslut det sistnämnda. Får hoppas det visar sig vara ett bra beslut. Men det visar sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0