Förändrat känsloläge

Skrivet söndag den 30 nov


Usch, fy och blä. Just nu känns det inte ambivalent alls. Just nu skulle jag bara önska ut med karln. Långt bort. Så kan han gå och gruffa och gnälla för sig själv. 


Varför frågar han om mina åsikter när han ändå bara tycker dom är fel. Varför finns det aldrig någonting någonsin av mina åsikter som han kan hålla med om. Varför ska han hela tiden dumförklara mig. Prata nedlåtande om mina åsikter och tankar. Vart vill han komma med det? Är det något som ska stärka mig ??!! Knappast... Är det något som stärker kontakten mellan oss??!! Knappast.... Är det något som gör att det blir trevlig stämning här??!! Knappast...


Så less på hans stil just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0