Aktivitetssummering vecka 5

Summering av förra veckan:

5 promenader á 50 minuter.
0 träningar

Då jag var riktigt redigt förkyld under hela veckan, så undvek jag alla träningar. Det skulle ha tagit för hårt på kroppen, och förmodligen varit mer nedbrytande än uppbyggande. Däremot tog jag desto fler promenader, och med tanke på hur jag mådde, och att det krävdes en hel del för att dra iväg mig, så känner mig klart  nöjd med det antal som blev. Det är dessutom bra mycket bättre än föregående vecka. Får hoppas att jag känner mig tillräckligt stark denna vecka för att smyga igång träning också litegrann, och försöka hålla igång endel promenader samtidigt. Får se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0