Aktivitetssummering vecka 6

Börjar väl veckan med en liten aktivitetssummering, för mitt eget kom-ihåg.

3 promenader på mellan 55 min och 1 tim 10 min.
0 träningar.

Trodde jag skulle ha kommit igång med träningen denna vecka, då förkylningen kändes vara på bättringsvägen, men så blev det inte. Har känt mig för dålig för såpass krävande pass. Däremot har jag ökat på promenaderna. Åtminstone längdmässigt. Skulle ha blivit fler men det körde ihop sig. Får därmed hoppas att allt bättrar sig denna vecka. Fler promenader, och förhoppningsvis komma igång med träningen. Om bara den förbenade förkylningen/influensan kunde släppa någon gång... 

Kommentarer
Postat av: Annica

alltid bra att komma ut på promenader iaf=)

2008-02-11 @ 09:26:32
URL: http://annica123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0