Aktivitetssummering vecka 8

Förstår att det här är helt ointressant för er andra. Men min blogg används ju till stor del för att jag ska komma ihåg saker och ting. Som en dagbok.  Så för att jag ska kunna följa hur det går med mina aktiviteter, så tycker jag bloggen var ett förträffligt ställe att lägga det på. Så enkelt att hitta här.

0 promenader.
0 träningar.

Lika dåliga resultat som förra veckan. Men det beror på förkylning och att barnen haft sportlov och varit hemma hela tiden. Skönt när det inte bara beror på lathet image70. Och istället för att misströsta för resultaten, så tänker jag som så att det ju bara finns en väg att gå just nu....uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0