Äntligen

Den senaste förkylningen har äntligen lite gradvis börjat släppa sitt benhårda grepp. Jag är inte täppt i näsan hela dan längre, utan bara vissa stunder, och inte lika fullständigt. Jag har inte ont i halsen längre. Jag har inte ont i kroppen längre, och jag har,  kors i taket, äntligen lite försiktigt börjat återfå litegrann av mina krafter. Inte fullt ut som jag hade förut. Men åtminstone lite mer än jag hade nyss. Åh så skönt! Får bara hoppas det fortsätter åt detta håll.

Var på dans i söndags. Skönt att komma ut en sväng. Skönt att träffa några fler än bara min lilla familj. Ännu mer skönt efter att man dessutom varit så instängd som man blivit under barnens sportlov, och min samtidiga sjuka. Nästan så man har känt att man behövt semester efter så mycket tid med barnen. De vet verkligen hur man kan driva mamma till vansinne ;).

Längtar ut och efter att få ta itu med mitt liv igen. Är så mycket jag vill göra, och så mycket som jag vill ha förändrat. Får hoppas att jag kan få börja göra det snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0