Här igen.

Återigen en frånvarovecka. Har läst väldigt mycket. Och varit sjuk. Den ena kraftiga förkylningen efter den andra har tagit över min kropp. Har försökt att imellanåt tänka på att försöka stärka mitt immunförsvar med omega-3 och multivitamintabletter. Vet att det brukar hjälpa. Men det funkar bara några dagar, sedan glöms det bort igen. Förbannar mitt dåliga minne. Kom-ihåg-lappar går inte heller att sätta upp, för det skulle barnen dra ner snabbare än jag hinner blinka. Vet snart inte hur jag ska bära mig åt för att bli frisk. Känner mig instängd i min egen kropp. Vill bryta mig ur. Vill bli frisk, och orka saker och ting igen. Har känt mig så trött så länge nu. Och jag är evinnerligt trött på att vara trött, och evinnerligt trött på att vara deprimerad som jag blivit pga min trötthet och min sjuka kropp. En ond cirkel helt enkelt.

Har för övrigt fått ett nytt intresse också. Eller en ny fascination kanske man ska säga. Men jag tror jag väntar lite med att berätta vad. Får se om jag gör det senare. Har iallafall en mycket intressant sak som jag ska göra nästa vecka som har med detta att göra. Är mycket nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0