Snölandskap

Efter några kraftiga snöväder, så har helt plötsligt den kala och höst/vår-liknande vintern äntligen blivit vit. Det piggar upp väsentligt. Är det vinter så tycker jag också det ska vara snö. Så just nu känner jag mig nöjd. Mycket nöjd. Med vinterlandskapet iallafall. För övrigt är det inte så mycket som hänt. Man står i väntans tider på alla sätt och vis....as usual. Helgen har varit lugn. Är lite missmodig över mig själv och att jag inte gjort mer. Men å andra sidan är jag ju fortfarande väldigt förkyld, så det kan ju vara bra för den sakens skull iallafall, att jag tagit det lugnt och inte stressat mig alltför mycket. Ikväll ska jag däremot bort. Ska dansa. Ska bli kul, men samtidigt lite pirrigt då jag var borta förra gången och hoppas jag inte hunnit komma efter för mycket. Bäst att kanske börja göra iordning sig lite smått. Öva lite på stegen och byta om. Ska ju även äta innan jag åker iväg. Och jag vet ju hur jag är, som alltid tror jag ska hinna med mer än vad jag i realiteten gör. Så det får väl bli så då. Ha en fortsatt trevlig helg mina läsare! 

             image103


Kommentarer
Postat av: Monica

fin bild;)
hoppas du hadde kul på dansen;)

2008-02-03 @ 18:24:28
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Tindra

Tack!
Jo det var jättekul som vanligt. Men som alltid blev det kaos den sista kvarten då man fick lära sig nytt som inte alls funkade just då. Men nu har jag övat lite här hemma och tror jag förstår. =)

2008-02-04 @ 13:39:22
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0