Äntligen!

Äntligen har jag lyckats kommit iväg på en morgonpromenad! Men det var på vippen att det höll på att köra sig för idag med då jag såg de regntunga molnen när jag gick ut. Var dock så envis så jag bara vände och hämtade paraplyet. Vägrade att stanna hemma för att det eventuellt skulle regna. Och turligt blev det aldrig regn, så jag bar med mig paraplyet helt i onödan.

Nu sitter jag här med lite frukost. Hm... Det var svårt att stå över den innan jag ska gå ut, då jag är extremt beroende av frukost, och vill ha den strax efter jag har gått upp. Men då jag vet att det är bättre att vänta till efter promenaden så försöker jag göra så.

Nu ska jag försöka ta itu med dagen och se om jag kan göra det bättre än igår.

Kommentarer
Postat av: Fridah

skönt med morgonpromenad, :)

2008-01-17 @ 10:08:02
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Tindra

Ja när man väl kommer igång så blir man riktigt beroende utav det =).

2008-01-17 @ 12:33:03
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0