Besök

Igår vigdes dagen till att baka, fixa och dona inför främmat som skulle anlända framåt kvällningen. Och trots alla löften, och all tidigare planering, så blev det lika stressigt som vanligt. Tänk att man aldrig kan bryta den onda cirkeln!

Det är inte ofta jag har folk här, och ofta känns det bara jobbigt innan, med allt som ska förberedas. Det var dock riktigt trivsamt, och kändes skönt att få prata och skratta en stund och diskutera stort som smått, när de väl var här.  

Idag är det som dagen efter, ganska lugnt och skönt även om vi förvisso ska iväg snart, jag och barnen på deras simning. Ska även se om jag kan få till någon träning idag för min egen del. Så fullt så lugn dag som jag tänkte blir det nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0