Dålig dag

Idag försov jag mig kraftigt, vilket ökade på den hög av dåligt samvete som jag redan har, för allt jag tycker att jag inte lyckas med. Är kraftigt förkyld, och mår rikigt visset. Hade jag inte haft några barn att ta hand om hade jag nog mått bäst av att tilbringa dagen i sängen, omväxlande med soffan, med några bra filmer och en bra bok. Dagens regnväder passade dessutom perfekt för detta. Med barn i huset blir det dessvärre svårt att få lugn och ro, och ta hand om mig själv , utan blir istället tvungen att springa fram och tillbaks för att kolla att de inte röjer till hela huset, utan bara halva, medla mellan barn som bråkar, och kolla så att de inte hittar på en massa hyss. Visst låter det mysigt ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0