Glömde - Killar är ena blindstyren

Det var som jag trodde. Ibland är han totalt blind för mig. Jag skulle säkert kunna sätta en sopsäck på mig utan att han lade märke till det. Varför gör man egentligen till sig överhuvudaget =/.

Jag hade jag tänkt överraska honom, så jag hade inte berättat om min nyligen gjorda hårklippning, och berättade inte heller om min permanenting jag gjorde strax innan jag åkte till honom. Hade väntat mig en stor reaktion, men den uteblev totalt. Tänkte att han kanske bara inte hann titta ordenligt när han öppnade dörren. Men en timme senare när vi skulle åka hade han fortfarande inte sett något, och då började ärligt talat mitt humör dala en aning. Kände mig så osedd. Inte första gången jag känner så med honom. Jag som tom oftast brukar se när han klipp bara några futtiga millimetrar på sitt huvud.

Försökte väl sluta tänka på det där under kvällen, i rädsla för att det helt plötsligt kanske skulle komma flaxande ut ur munnen och förstöra hela kvällen. Men idag kom det. "Du är ett jäkla blindstyre!" sa jag med glimten i ögat, men samtidigt med allvarlig underton. Undrar om han förstod hur besviken jag blev.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

SNYGG BLOGG! ♥

2008-01-13 @ 21:23:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Tindra

Hej!
Tack för besöket, och tack för kommentaren! =)

2008-01-13 @ 21:25:27
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/
Postat av: Monica

hahaha typisk killar/män efter 6 år nu så bryr jag mig inte längre hahaha,och det konstiga är att då ser han det , eehhhee eller iaf en gång hahaha, nu ska jag läsa vidare i blogen din, hittade hit från Ella, där du hadde lämnat en kommentar ;)

2008-01-16 @ 16:26:21
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Tindra

Jasså....så då kanske det blir bättre med tiden då ;).

Välkommen hit förresten! =)

2008-01-16 @ 16:52:29
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0