Känner mig en aningens bättre

Ja sådär ett gruskorn bättre. Har gjort min andra planerade träning för veckan. Åtminstone något. Men nöjd kan jag ju inte påstå att jag är över mina prestationer image74. Är allmänt missnöjd över mig själv denna vecka. Inte bra! Måste skärpa mig. Nästa vecka....

Skönt iallafall med fredag. Har varit så ofantligt trött hela veckan, så det ska bli gudomligt skönt att få lite sovmorgon. Imorgon blir nog en lugn dag. Inget speciellt inplanerat. Ska se om jag kan få till någon städning. Det vore behövligt. Och på kvällen ska PV komma. Får hoppas det kan bli lite myskväll....om han inte kommer försent som han många gånger gör. Ja jag ska inte gnälla. Jag har ju ändå en pojkvän som jag älskar, vilket är långt mer än jag trodde jag skulle få innan vi träffades. Då tyckte jag det kändes lika omöjligt att hitta någon att älska och bli älskad av, och som skulle vilja samma som mig, som det vore att leta efter en nål i en höstack. Men helt plötsligt gjorde jag det. Eller egentligen var det inte plötsligt. Vi kände varann....och hade pratat med varann länge. I flera år. Men utan att träffas. Jag var för feg och till en början inte så intresserad. Men eftersom vi hade vissa stora saker gemensamt så fortsatte vi kontakten.

Kan faktiskt fortfarande inte riktigt förstå det här. Känns så märkligt. Så långt ifrån vad jag trodde. Att han och jag skulle..... Ja ibland bjuder verkligen livet på överraskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0