Känner mig lite mer nöjd

Idag har jag känt mig hemskt slö. Kom inte i säng inatt, så det blev som vanligt bara 3-4 timmars sömn, och eftersom det blivit så nu några nätter så började det bli kännbart idag. Därför kände jag mig tvungen att vila en stund under dagen, och har därmed inte alls fått det där gjort som jag ju hade tänkt. I eftermiddags kände jag därför stor ångest över hur slö jag varit, och allt jag borde fått gjort, så för att försöka minska mitt dåliga samvete så tog jag iallafall ett träningspass. Så nu känns det lite bättre. =) Har ju tänkt utöka till 2 träningspass denna vecka. Skönt att ha kommit igång lite. Förvisso dröjer det länge innan jag är där jag vill vara, där jag var när jag tränade som mest (ca 4 gånger i veckan). Men jag är åtminstone på gång. Det värsta är att jag varit "på gång" nu ett antal gånger under det sista året, men hela tiden stannat av med träningen när det varit för mycket som kört ihop sig. Förstår inte att det ska vara så omöjligt att få tid till det. Likadant med promenader som jag också har längtat tillbaks till den sista månaden. Omöjligt det med känns det som. Men jag ska komma dit! Jag ger mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0