Lessen och glad på samma gång

Sitter här med mycket blandade känslor. Fick ett besked, och det var som jag trodde negativt, men ändå positivt. Det negativa svaret var väntat, så även om det gör mig lessen så har jag redan gjort mig så förberedd på att få det svaret att jag inte reagerar så starkt. Det positiva svaret var däremot inte väntat. Och jag sitter här med några tårar rinnande samtidigt som jag har ett leende på läpparna. Märklig känsla. Det är som att ha blivit förälskad i någon och visat sina känslor och sedan få till svar att det tyvärr inte kan bli något för personen är tyvärr upptagen men hade han varit ledig så hade han utan tvekan tagit mig för han både attraheras starkt av mitt utseende och gillar mig som person....det hade alltså blivit vi om han inte varit upptagen. Lite så. Fast nu handlade det inte om någon kille, eller förälskele, eller något förhållande, men det var lite snarlikt. 

 


Kommentarer
Postat av: jessi

usch det låter verkligen inte kul..
vad är det som hänt? :(

2008-01-13 @ 21:01:28
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Tindra

Tack för besöket!
Det var bara något jag verkligen önskade och hoppades på, men det blev ett nej. Dock med det positiva svaret att jag var "rätt" och "omtyckt" på många sätt, vilket de verkligen verkade mena också. Så därmed känner jag mig förstås både jättelessen men samtidigt glad över att jag gjorde ett sådant intryck. Fick även ett annat erbjudande, men tyvärr verkar det som jag kommer bli tvungen att tacka nej till det då det av olika skäl inte går att fullfölja. Så jag är besviken till max,
och trött på vissa system här i livet bara verkar vara till för att försvåra.

2008-01-13 @ 21:23:27
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0