Lite helgaktiviteter

Inför helgen kom pojkvännen och frågade om jag hade några planer. Eftersom jag inte hade det så har vi för en gångs skull varit på bio. Kul! Det händer ytterst sällan för mig, så det var roligt att komma ut, men ändå i en atmosfär som känns avslappnande. Var inte direkt upplagd för något annat. Är fortfarande lite nedstämd efter det besked jag fick häromdan, och har även för dåligt med pengar för några utsvävningar. Efter bion sov vi över hos pojkvännen och hade lite aktiviteter som passar ypperligt för en barnledig kväll ;). Hade förvisso först ingen lust då jag drogs med huvudvärk och lite magont. Men pojkvännen fick mig på andra tankar, och all värk försvann
som genom ett trollslag image41. Blev dock påmind efteråt om att det inte var borta.

Idag har jag istället varit iväg och dansat. Kul, men svårt. Undrar just nu hur jag någonsin ska kunna få det där att funka. Får hoppas det bättrar sig. Övade lite härhemma nyss, och eventuellt tror jag mig ha klurat ut hur man ska göra. Men det är ju å andra sidan en helt annan sak att göra det själv utan någon partner som förvirrar och rör till allting image70.  Får prova på pojkvännen sedan som är expert. Samtidigt känns det lite jobbigt när vi är i så olika nivåer. Det får mig att känna mig klumpig och i underläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0