Nervöst

Idag är jag nervös. Borde väl egentligen inte behöva vara det ännu, men ändå är jag det. Något har inte kommit som det brukar. Men ännu ligger det inom marginalerna. Det finns fortfarande tid kvar. Imorgon ligger också inom marginalerna. Men så sent brukar det inte vara, istället var det mest väntat i måndags eller tisdags, men då kom det inte, därav min nervositet.

Nåväl. Jag borde inte behöva oroa mig. Det bör komma. Det finns inga anledningar att misstänka något annat. Så jag får väl försöka förlita mig på det.  

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas det kommer , eller har du slarvat ;)

2008-01-16 @ 16:31:58
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0