Nu är det gjort.

Idag gjorde jag en skrämmande sak. Nu väntar jag bara ett svar. Det kommer dessvärre troligtvis dröja ett bra tag innan jag får svaret. Kanske upp till några veckor. Känner mig närmast kräkfärdig av nervositet över vad det kan bli för svar. Har skjutit och skjutit på att göra denna sak, i några månader nu, då jag varit för rädd för hur det kommer gå. Fullt medveten om att det inte hjälper att stoppa huvudet i sanden. Ska jag bli klar med detta avsnitt av mitt liv, så finns det ingen annan utväg än att ta itu med det och invänta det skrämmande svaret.

Men nu är det gjort. Nu är det försent att ändra. Nu är det bara att vänta, och hålla tummarna. image92


Kommentarer
Postat av: Monica

hoppas det blir ett bra svar;) *kram*

2008-01-16 @ 16:28:09
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0