Ny dag

Idag känns det verkligen som en ny dag, och då inte menat bara med att det blivit ett nytt dygn, utan att det verkligen är som en ny dag. Var ju väldigt krasslig igår, och allmänt svag, trött på mig själv och det mesta, och lite smått deprimerad, även om jag väl inte direkt skrev det uttryckligen. Men nu skiner solen här, jag fick iväg barnen till skillnad mot igår då jag försov mig, och har gått en promenad igen. Skönt! Känner mig så mycket nöjdare med mig själv, även om mycket av dan förstås återstår och det fortfarande finns gott om tid att sabba den.;) Känner mig iallafall mer uppåt idag och även om jag fortfarande är rätt redigt förkyld, så känner jag mig iallafall bättre än igår. Måste dock se till att ta det ganska lugnt rent fysiskt. Så några träningar blir det inte. Och det vore bra att se till att vila en hel del om det bara finns möjlighet till det. Måste verkligen se till att få mer sömn. Inatt gick det nog hyfsat med det, vilket väl också kan vara en anledning till mitt förbättrade mående, men även gärna lite vila under dan när jag är såpass sjuk som jag är just nu. Märker att det tar väldigt mycket på krafterna.

Ser fram emot imorgon. Längtar sjukt mycket efter PV! image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0