Plåsterhysteri

Igår en dag av stress, och plåsterhat. Jag har gjort ett misstag. Jag köpte för någon vecka sedan de där eftertraktade plåstren med figurer på. Barnen blev tokuppspelta och gav mig pussar på kinderna och tackade mig sååå för att jag var så gullig. Sedan dess har en närmast besatthet efter dessa plåster rådit. Barnen springer hela tiden och ojar sig över det ena märket efter det andra, vill ha plåster, drar bort plåstren efter ett par timmar, för att sedan springa och oja sig för att få ett nytt plåster med en annan figur på, och så kiv och bråk om vem som ska ha vilken figur. Jag sliter snart mitt hår! Har nu lovat dyrt och heligt att aldrig mer köpa dessa plåster för annars blir vi väl snart barskrapade pga plåsteråtgång. Hur kunde jag vara så dum?! image99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0