Seg morgon

Idag har jag slöat något alldeles förfärligt. Låg länge länge kvar i sängen, medan barnen spelade dataspel och minstingen imellanåt kom in och lade sig under mitt täcke och gosade. Hm....så mysigt!! image98

Gick sedan runt i morgonrocken ett bra tag också och bara slöade. Skönt att ha det så ibland. När man får tillåta sig att bara softa. =) 

Seg som jag är, så har jag istället såhär sent omsider, när alla andra börjar bänka sig vid tv:n, tänkt att kanske sätta igång och städa. Får se hur det går med det. Borde även kolla vad det kommer på tv idag, så man inte missar det som vanligt. Det finns praktiskt taget ingen mer gång i veckan som jag tittar på tv, frånsett just någon enstaka film/dokumentär på helgen. Så då kan det ju ha varit trevligt att kolla först vad som kommer, så man inte missar ifall det finns något som vore roligt att se.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0