Tänk om man kunde ha en dag i sängen

Vädret har blivit rätt hyfsat och solen lyser, men själv känner jag allra mest för att tillbringa dagen i sängen om jag bara finge. Magen är i olag, som den alltid är under denna period, och jag har noll och ingen lust varken att göra något eller vara någon annanstans än hemma. Dessvärre går det inte att få som jag vill. Jag måste både handla och gå iväg med den äldsta till träning idag. Usch, fy och blä vad jag inte har lust med detta just idag. Eftersom jag dessutom måste handla idag, så borde jag även kolla igenom vad vi ska äta de närmaste dagarna, så man slipper åka till affären en massa gånger i onödan. Ytterligare en sak som jag inte har lust med alltså.

Längtar till ikväll, när dagen är över och jag kan få gå och lägga mig! =/ 


Kommentarer
Postat av: Fridah

**Min kära vän tkr den är ful, men vi har inte de minsta samma smak, jag är helt kääär i den:)=

2008-01-17 @ 13:09:58
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Tindra

Hm...först fattade jag inte riktigt vad du pratade om, men nu börjar kronan trilla ner tror jag. Är det jackan du har köpt?
Måste springa över och titta...

2008-01-18 @ 13:34:46
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0