tornado

Just nu ser mitt hem ut som det gått en tornado genom det. Ja okey...lite överdrivet då ;). Det ligger papper högt och lågt. Det  står sån där disk i diskhon som jag inte kör i diskmaskin. Det ligger kläder lite här och var. Skor i högar framför dörren. Osv osv. Olustkänslan har kommit som ett brev på posten. Jag har extremt lätt för att börja vantrivas och bli smått deprimerad när det är stökigt. Därför försöker jag undvika att det ska bli såhär. Såhär igengrott. Men ändå går det inte att undvika fullt ut. Ibland kör det bara ihop sig. En fylld vecka, följd av en fylld helg, och nu en vecka fylld av trötthet, ger omedelbart tydliga spår efter sig i hemmet.

Längtar efter helgen. Efter att få det städat igen. Ta mig lite tid för hemmet och få ordning och struktur på livet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0