Fulla muggar

Ja nu tänker jag inte skriva att jag har druckit en massa fulla muggar ;). Däremot att jag haft fullt upp på sistone. Har varken hunnit med tv eller surfning någonting under vardagarna som var förra veckan. Först på fredagkvällen hade jag lite tid över, och den behövdes prioriteras på pojkvännen som jag inte hunnit säga många ord till under veckan, och som ställt upp för mig stort.

Helgen sedan blev inte direkt som planerad. Planen var att både få städning och arbeta gjort, men inget av detta blev som tänkt. Istället fylldes helgen av viktiga och brännande diskussioner. Mycket som behövde pratas igenom. Hopp och oro i en salig blandning. Det jobbiga är att det fortfarande efter dessa timslånga samtal, ändå inte finns något konkret som vi har kommit fram till. De tillfälliga känslorna av hopp och glädje, har därmed utbytts mot grubbel , oro och ångest. Koncentrationen och lusten för jobbet är därmed inte det bästa idag, samtidigt som det känns ganska skönt att för stunden komma bort.

För att återgå till det jag började med, så kommer jag troligtvis mestadels skriva här, och svara i andras bloggar, på helger fortsättningsvis, då möjligheterna till att  kunna göra detta på vardagarna tyvärr har minskats ner . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0