Bloggtid

Kan verka lite märkligt med skrivandet i bloggen ibland. Men det kommer sig av att jag ofta skriver inlägg på jobbet i worddokument, som jag sedan inte lägger ut i bloggen förrän jag kommit hem. Så ett inlägg som skrivits på förmiddagen eller eftermiddagen men inte lags ut förrän till kvällen, ser förstås ut att ha skrivits på kvällen. Och det kan förmodligen verka konstigt och förvirrande till det jag skriver ibland. Men nu vet ni vad det beror på. Har även hänt tillfällen då jag inte hunnit lägga ut inläggen förren ett antal dagar senare. Detta pga att PV (exet) finns härhemma, och bloggen är en hemlig bit av mitt liv, så det kan vara lite besvärligt imellanåt att få möjlighet till det. Eftersom bloggen används för att jag ska kunna ventillera mina tankar, som i många fall handlat / handlar om mannen, så är det en nödvändighet att den inte läses av honom. Den ska närmast ses som en dagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0