Skvatt galen!

Har jag blivit totalt galen. Blivit 14 år igen. Jag tror jag blivit lite smått betuttad i någon som är......eh....ja ett bra antal år yngre än mig. Väldigt mycket yngre!   

Nog för att jag blev förtjust i hans, eller rättare sagt deras, låt "1000 miles". Men att sitta och lyssna gång på gång på gång på gång, och bli nästinpå lite till mig....det känns ju lite skämmigt. Somsagt.....det skriker fjortis om mig.  Hm....är det det här som sexbristen lett till .

Kanske skulle visa vem jag pratar om, Kenny Leckremo. LOVE YOU!.....eller *harkel*....usäkta mig....du är riktigt bra. 


                                   





Tryck på HQ för att få bättre visningskvalité (om du inte redan visste det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0