Genant ögonblick

En ovanlig sak hände mig inatt. Åminstone ovanligt för mig. Jag drömde något jag kom ihåg efteråt. Och det var väldigt verkligt. Men ändå väldigt overkligt. Verkligt för att det var vanliga människor i drömmen och inga konstigheter. Men ovanligt för att en person var med i drömmen som jag aldrig någonsin drömt om förr, och som jag inte kan begripa hur han hamnade där. Det var en arbetskamrat. Manlig sådan. Och drömmen var ganska intim. Inte så att vi hade sex, men det var endel känslomässigt het beröring, och intensiva känslor som jag fortfarande minns känslan av. Inte liiite pinsamt jag tyckte det kändes när jag senare satt på jobbet och såg hur just han kom gående och satte sig precis bredvid mig. Att sitta där bara nån halvmeter ifrån och ha i klart minne av hur det under nattens dröm känts att beröra honom på det intensivt känslomässiga sättet. Kände mig närmast genomskinlig, och som att det visades i pannan på mig vad jag drömt om. Som att han förstod och visste. Så pinsamt...även om det förvisso bara är inför mig själv. Och vad kommer det ifrån?! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0