Något att starta kanske....

Efter lunch kände jag mig en liten aningens mer uppåt. Jag började fundera på om det finns något för mig att starta, göra, eller sätta igång med som arbetslös som skulle kunna ge mig pengar. Förvisso har alla idéer jag hittills kommit på varit sådana som säkert tar väldigt lång tid innan de skulle generera någon lön som går att klara sig på. Men även om så är, så kanske det kan vara något att överväga ändå. För vem vet hur länge jag kommer vara arbetlös. Den typen av tjänst som jag söker, som jag är utbildad till, är det väldigt dåligt med där jag bor. och inte kan jag flytta utan vidare när jag delar barn med någon här. Så det kanske inte vore så dumt att åtminstone fundera igenom om det skulle kunna finnas något för mig att göra. Alltstå starta eget eller liknande.

Ska brainstorma i helgen. Längtar faktiskt och önskar så att det kunde poppa upp någon brilliant idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0