Redan klart.

Ofattbart! Jag som gjort mig beredd att få vänta på svar till detta: Nu är det gjort, i upp till ett par veckor, behövde bara vänta ett enda futtigt dygn. Svaret har inkommit, och det var positivt. Kan knappt inte fatta att det är klart och över. image96 Nu återstår bara några formaliteter, sedan kan man lägga det helt bakom sig. Åh vad enormt skönt!!! =) Och efter alla denna tid där det mesta stått stilla på både det ena och andra planet, så var det verkligen behövligt att något äntligen hände av positiv karaktär. Får hoppas att det gör det även på andra områden, men just nu är jag inte vidare hoppfull. Men men...nu ska jag inte skriva om det. Utan nu ska jag glädja mig åt det här iallafall. Kanske rent av fira lite i helgen. Ja jag får se vad det blir.

Enormt lättad och glad är jag iallafall! Trodde knappt jag skulle nå fram till denna stunden för ett år sedan. Gud vad glad jag är för att jag inte gav upp. För en gångs skull kan jag vara glad och känna någon typ av stolthet över mig själv. Vilket inte varit något jag gjort ofta på sistone. Ibland är det inte dumt att vara envis. ;)

Kommentarer
Postat av: Monica

va skönt ;)

2008-01-16 @ 16:29:36
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0